Gyakori kérdések
A megrendelés leadása lehetséges e-mail vagy telefon által?
Igen, természetesen. Ebben az esetben kérem készítse el a választott termék termék kódját és gondolja át milyen méretben kéri.
Hogyan tudom a megrendelést rendezni?
Utánvéttel történő fizetés (készpénzzel), előre történő banki átutalással számlaszámra, a megrendelés leadásánál online bankkártyás fizetéssel.
Mikor tudják a megrendelést kiszállítani?
A konkrét termék kiszállítási ideje mindig a termék mérete alatt van feltüntetve.
Milyen a szállítási díj?
- Minden 34 900 Ft,- Ft meghaladó megrendelésnél ingyenes a szállítási díj
- Minden bankkártyával rendezett megrendelés az EXPRESS ONE futárszolgálattal van kézbesítve 1 400,-Ft szállítási díjjal
- Minden utánvétes megrendelés esetében 1 400,- Ft a szállítási díj + pótdíj 300,-Ft
Hogyan kézbesítik a megrendelést?
- Minden megrendelés az EXPRESS ONE futárszolgálat által kerül kézbesítésre.
- A kiszállítás idejéről email értesítést küldünk, és a kézbesítés időpontját a futárszolgálat pontosítja majd az email címre
Tudom a megrendelést változtatni vagy módosítani?
Ha a megrendelés nem volt még kiszállítva, lehetséges módosítani. Ezt vagy emailben vagy telefon hívás alapján tudjuk megtenni. Szükséges a megrendelés azonosító szám.
Hogyan tudom a megrendelést törölni?
A megrendelt terméket telefon hívás vagy email alapján tudjuk sztornózni a megrendelés leadása után 24 órán belül.
Hogyan tudom a terméket reklamálni?
Bármilyen kérdéssel a sérült termék kapcsolatában hívjon minket: +36 16 777 620. Az ügyfélközpont naponta 8:00-12:00 óra között rendelkezésére áll.
Vissza lehet a terméket küldeni?
Igen, ha nem vette használatba akkor vissza lehet küldeni, 14 napon belül az átvevés napjától. Több információt a Vásárlás feltételeiben talál, tekintse meg.
Nem kaptam visszaigazoló emailt a megrendelés leadásáról.
Előfordul hogy a visszaigazoló email a SPAM vagy a reklám mappába dobja, ezért jó lenne ellenőrizni ezt a területet is. De ha nem érkezett volna meg, tudasson minket.