Vásárlási feltételek

A Dovido s.r.o. általános szerződési feltételei ("Feltételek"), székhelye: Pionýrů 839, Frýdek-Místek, 738 01, személyi szám: 08796050, bejegyezve az Ostravai Kerületi Bíróság által vezetett cégnyilvántartásba, C részleg, iktatószám: 808891, e-mail: info@dovido.hu, telefonszám: +36 176 54 681 , az üzlethelyiség címe: Pionýrů 839, Frýdek-Místek, 738 01 ("Mi" vagy "Eladó") a törvény 1751. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban szabályozza a Dovido általános szerződési feltételeket. 89/2012 Coll, a módosított Polgári Törvénykönyv (a "Polgári Törvénykönyv"), az Ön, mint vásárló és Mi, mint eladó kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek a www.dovido.hu weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződéssel (a "Szerződés") kapcsolatban vagy annak alapján keletkeznek

Az Ön személyes adatainak feldolgozására vonatkozó minden információt a Személyes adatok feldolgozására vonatkozó szabályzat tartalmaz, amely itt található.

Az Általános Szerződési Feltételek nem vonatkoznak arra az esetre, ha az Eladótól árut vásárolni szándékozó személy jogi személy vagy olyan személy, aki az áru megrendelésekor üzleti vagy szakmai tevékenysége során jár el.

A jelen Feltételek rendelkezései a Szerződés szerves részét képezik. A Szerződés és a Feltételek cseh nyelven készültek. A Feltételek szövegét egyoldalúan megváltoztathatjuk vagy kiegészíthetjük. Ez a rendelkezés nem érinti a Feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.

Mint Ön is tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkre olyan távközlési eszközök használata is vonatkozik, amelyek lehetővé teszik, hogy a mi és az Ön egyidejű fizikai jelenléte nélkül állapodjunk meg egymással, és így a Szerződés megkötésére távolról, az E-shop környezetben, a weboldal felületén keresztül ("E-shop webes felülete") kerül sor.

 

Ha a Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben kölcsönösen megállapodtunk az Ön által a webáruházunkban történő vásárlás folyamatának részeként, akkor az adott megállapodás a Feltételekkel szemben elsőbbséget élvez.

 

1. NÉHÁNY MEGHATÁROZÁS

  1. Az Ár az Ön által az Árukért fizetendő pénzösszeget jelenti;

  2. Szállítási ár az Ön által az Áruk kiszállításáért fizetendő pénzösszeg, beleértve a csomagolás költségét is;

  3. Teljes ár az Ár és a Szállítási díj összege;

  4. ÁFA az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelő hozzáadottérték-adó;

  5. A számla a hozzáadottérték-adóról szóló törvénynek megfelelően kiállított, a teljes árra vonatkozó adóigazolást jelenti;

  6. Megrendelés az Ön kötelező érvényű ajánlata arra vonatkozóan, hogy szerződést kössön velünk az Áruk megvásárlására;

  7. Felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt Áruk és a megkötött Szerződések előzményeinek tárolását;

  8. Ön a webáruházunkban vásárló személy, akit jogilag vásárlónak nevezünk;

  9. Az áru minden olyan dolog, amit Ön a webáruházban megvásárolhat.

 

2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS UTASÍTÁSOK

  1. Az Áruk vásárlása kizárólag az E-shop webes felületén keresztül lehetséges.

  2. Az Áruk megvásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően adjon meg nekünk. Ezért az Ön által a Megrendelésben megadott információkat helyesnek és igaznak tekintjük.

  3. Az E-Shop-on hozzáférést biztosítunk más fogyasztók által az Árukról készített véleményekhez is. Az ilyen vélemények hitelességét úgy biztosítjuk és ellenőrizzük, hogy a véleményeket konkrét Megrendelésekhez kapcsoljuk, így belső rendszerünkben minden egyes véleményhez látjuk a kapcsolódó Megrendelés azonosítóját, és így képesek vagyunk ellenőrizni és bizonyítani, hogy a vélemény valódi fogyasztótól származik.

 

3. SZERZŐDÉSKÖTÉS

  1. Velünk kizárólag magyar nyelven lehet szerződést kötni.

  2. A szerződéskötés távolról, a webáruházon keresztül történik, a távoli kommunikációs eszközök használatának költségei Önt terhelik. Ezek a költségek azonban semmilyen módon nem különböznek az ezen eszközök használatáért (azaz különösen az internet-hozzáférésért) fizetett alapdíjtól, így Önnek nem kell számolnia a Teljes áron felül általunk felszámított további költségekkel. A Megrendelés elküldésével Ön beleegyezik abba, hogy a távoli kommunikációs eszközöket használjuk.

  3. Ahhoz, hogy a Szerződést megköthessük, Önnek létre kell hoznia egy Megrendelést a webáruházban. Ennek az ajánlatnak a következő információkat kell tartalmaznia:

a) A megvásárolni kívánt Árukra vonatkozó információkat (az E-shopban Ön a "Kosárba" gombra kattintva jelzi a megvásárolni kívánt Árut);

b) Az árra, a szállítási díjra, a teljes ár fizetési módjára és az áru kívánt szállítási módjára vonatkozó információkat; ezeket az információkat a megrendelés létrehozásának részeként adja meg az E-shop felhasználói felületén, és az árra, a szállítási díjra és a teljes árra vonatkozó információkat automatikusan megadja az Ön által kiválasztott áru, annak szállítási módja és fizetési módja alapján;

c) az Ön azonosítási és kapcsolattartási adatai, amelyek lehetővé teszik számunkra az Áruk kiszállítását, különösen az Ön neve, vezetékneve, szállítási címe, telefonszáma és e-mail címe.

  1. A Megrendelés létrehozása során az Ügyfél a teljesítésig módosíthatja és ellenőrizheti az adatokat. Amint az ellenőrzés a "Megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomásával megtörtént, a Megrendelés befejeződik. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy elolvasta és elfogadta a jelen Általános Szerződési Feltételeket, különben nem tudja a Megrendelést befejezni. A jelölőnégyzet a megerősítésre és az elfogadásra szolgál. A "Megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomása után az összes kitöltött adat közvetlenül hozzánk kerül elküldésre.

  2. Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, miután az elküldésre került hozzánk, a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenetben. A visszaigazolás az e-mail üzenet mellékleteként tartalmazza a Megrendelés és a jelen Általános Szerződési Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés napján hatályos, azaz a visszaigazoló e-mail mellékleteként csatolt Általános Szerződési Feltételek a Szerződés szerves részét képezik. A Megrendelés visszaigazolása jelenti a Szerződés megkötését köztünk és Ön között.

  3. Előfordulhat, hogy nem áll módunkban a Megrendelést megerősíteni Önnek. Ezek közé tartoznak azok a helyzetek, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön több Árut rendel, mint amennyit képesek vagyunk szállítani. Azonban mindig előre tájékoztatjuk Önt az E-shopon belül a maximális Áruk számáról, és ez nem okozhat meglepetést Önnek. Abban az esetben, ha bármilyen okból nem tudjuk megerősíteni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a Megrendeléstől módosított formában küldünk Önnek ajánlatot a Szerződés megkötésére. Ilyen esetben a Szerződés abban az időpontban jön létre, amikor Ön megerősíti az ajánlatunkat.

  4. Abban az esetben, ha a webáruházban vagy a megrendelésben nyilvánvalóan téves árat adunk meg, nem vagyunk kötelesek az árut ezen az áron szállítani Önnek, még akkor sem, ha Ön megkapta a megrendelés visszaigazolását, és így a szerződés megkötésre került. Ilyen esetben haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatot küldünk Önnek. Ebben az esetben az új Szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Az Árban lévő nyilvánvaló hibának tekintjük például azt a helyzetet, amikor az Ár nem felel meg a más kiskereskedőknél szokásos árnak, vagy ha hiányzik vagy hiányzik egy számjegy.

  5. A Szerződés megkötése esetén Ön köteles a Teljes Árat megfizetni.

  6. Ha Ön létrehozott egy felhasználói fiókot, akkor azon keresztül adhat le megrendelést. Azonban ebben az esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok pontosságát, valódiságát és teljességét. A Megrendelés létrehozásának módja azonban ugyanaz, mint a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárló esetében, de előnye, hogy nem kell ismételten kitölteni az azonosító adatait.

  7. Bizonyos esetekben lehetővé tesszük, hogy Ön kedvezményt vehessen igénybe az Áruk megvásárlásakor. Ahhoz, hogy a kedvezményt meg lehessen adni, a Megrendelési javaslaton belül az előre meghatározott mezőben ki kell töltenie a kedvezményre vonatkozó adatokat. Ha ezt megteszi, akkor az Áruk kedvezményesen kerülnek az Ön rendelkezésére bocsátásra.

 

4. FELHASZNÁLÓI FIÓK

  1. A webáruházon belüli regisztrációja alapján hozzáférhet a felhasználói fiókjához.

  2. Felhasználói fiókjának regisztrálásakor az Ön felelőssége, hogy minden megadott adatot helyesen és a valóságnak megfelelően adjon meg, és ha azok megváltoznak, frissítse azokat.

  3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. Az Ön felelőssége, hogy ezt a hozzáférést bizalmasan kezelje, és ezeket az információkat ne adja át senkinek. Abban az esetben, ha visszaélnek velük, nem vállalunk felelősséget ezért.

  4. A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze annak használatát.

  5. Felhasználói fiókját törölhetjük, különösen akkor, ha azt több mint 2 éve nem használja, vagy ha megszegi a Szerződésben foglalt kötelezettségeit.

  6. Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem áll folyamatosan rendelkezésre, különösen a hardver és a szoftver szükséges karbantartása miatt.

 

5. ÁR ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

  1. Az ár minden esetben fel van tüntetve a webáruházban, a Megrendelési javaslatban és természetesen a Szerződésben. Abban az esetben, ha az E-shopban az Árukra megadott Ár és a Megrendelési javaslatban megadott Ár között eltérés van, a Megrendelési javaslatban megadott Ár az irányadó, és az mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelési javaslaton belül a szállítási árat is feltüntetik, illetve azokat a feltételeket, amelyek mellett a szállítás ingyenes.

  2. A teljes ár tartalmazza az ÁFA-t, beleértve a törvény által előírt díjakat is.

  3. A teljes ár kifizetése a Szerződés megkötése után és az Áruk leszállítása előtt válik szükségessé. A teljes árat a következő módokon fizetheti meg:

a) Online kártyával. Ebben az esetben a fizetés a GoPay fizetési átjárón keresztül történik. Online kártyás fizetés esetén a Teljes ár 7 napon belül fizetendő.

b) Utánvétellel. Ebben az esetben a fizetés az Áruk leszállításakor történik az Áruk leszállítása ellenében. Utánvéttel történő fizetés esetén a Teljes ár az Áruk átvételekor fizetendő.

  1. A számla elektronikus úton kerül kiállításra a Teljes Ár kifizetésekor, és fizikailag csatolva lesz az Árukhoz.

  2. Az Áruk tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha Ön kifizette a Teljes árat és birtokba vette az Árut. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes ár a számlánkon történő jóváírással kerül kiegyenlítésre, egyébként a fizetéskor kerül kiegyenlítésre.

6. AZ ÁRU ÁTADÁSA, AZ ÁRU SÉRÜLÉSÉNEK KOCKÁZATÁTADÁSA

  1. Az Áru kiszállítása az Ön részére az Eladó által kiválasztott Express one vagy Packeta szállítmányozó cégek egyikén keresztül történik.

  2. Az áru csak Magyarországon belül szállítható.

  3. Az Áruk szállítási ideje mindig az áruk rendelkezésre állásától, valamint a választott szállítási és fizetési módtól függ. Az Áruk várható szállítási idejét a Megrendelés visszaigazolásában közöljük Önnel. A jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott idő csak tájékoztató jellegű, és eltérhet a tényleges szállítási időtől. Személyes átvétel esetén telephelyünkön történő átvétel esetén minden esetben e-mailben tájékoztatjuk Önt az áru átvételének lehetőségéről.

  4. Az Áruknak a futártól való átvételekor az Ön felelőssége, hogy ellenőrizze az Áruk csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén azonnal értesítse a futárt és minket. Abban az esetben, ha a csomagoláson olyan hiba van, amely manipulációra és a szállítmányba való behatolásra utal, az Ön felelőssége nem az, hogy az Árut a futártól átvegye.

  5. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áruk átvételére vonatkozó kötelezettségét, kivéve a Feltételek 6.4. pontjával összhangban, ez nem eredményezi az Áruk Önnek történő átadására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az Ön által az Áruk átvételének elmulasztása nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött szerződés felbontását. Ilyen esetben azonban jogunkban áll a Szerződéstől az Ön által elkövetett lényeges szerződésszegés miatt elállni, vagy az árukat raktározni. Ha úgy döntünk, hogy felmondjuk a Szerződést, a felmondás azon a napon lép hatályba, amikor a felmondást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a szállítási ár kifizetésére vonatkozó jogát, illetve az esetleges kártérítési igényét.

  6. Ha az Önre visszavezethető okokból az Áruk újraszállítására vagy a Szerződésben foglaltaktól eltérő módon történő szállítására kerül sor, az Ön felelőssége, hogy megtérítse nekünk az ilyen újraszállítás költségeit. Az ezen költségek kifizetésére vonatkozó fizetési részleteket a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük el, és az e-mail kézhezvételétől számított 14 napon belül kell megfizetni.

  7. Az Áruk károsodásának kockázata az Áruk átvételekor száll át Önre. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árut, kivéve a Feltételek 6.4. pontja szerint, az Áruk károsodásának kockázata abban az időpontban száll át Önre, amikor lehetősége lett volna átvenni az Árut, de Önön kívül álló okokból nem vette át. Az Áruk károsodásának kockázata átkerülése azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, károsodásával vagy bármilyen romlásával kapcsolatos összes következményt.

  8. Abban az esetben, ha az Áruk a webáruházban nem szerepelnek raktáron lévő áruként, és egy indikatív rendelkezésre állási időszakot adtunk meg, minden esetben tájékoztatni fogjuk Önt az esetről:

a) az Áruk gyártásában bekövetkezett rendkívüli hiba, és mindig közöljük Önnel az új várható rendelkezésre állási időszakot, vagy tájékoztatást adunk arról, hogy az Áruk nem szállíthatóak;

b) az Áruknak a Szállítóunktól történő szállításában késedelem következik be, és mindig közöljük Önnel az új várható szállítási határidőt.

 

7. HIBÁS TELJESÍTÉSI JOGOK

  1. Garantáljuk, hogy az Árukra vonatkozó kárveszélynek a Feltételek 6.7. pontja szerinti átruházásának időpontjában az Áruk hibátlanok, különösen, hogy az Áruk:

a) megfelelnek a megállapodás szerinti leírásnak, típusnak és mennyiségnek, valamint minőségük, funkcionalitásuk, kompatibilitásuk, interoperabilitásuk és egyéb megállapodás szerinti jellemzőiknek;

b) alkalmas arra a célra, amelyre Ön igényli, és amelyhez mi hozzájárulunk;

c) a megállapodás szerinti tartozékokkal és használati utasításokkal együtt kerül szállításra, beleértve az összeszerelési vagy telepítési utasításokat is;

d) alkalmas arra a célra, amelyre az ilyen típusú árukat általában használják;

e) mennyiségében, minőségében és egyéb jellemzőiben - beleértve a tartósságot, a funkcionalitást, a kompatibilitást és a biztonságot - egyenértékű az azonos fajtájú Áruk szokásos jellemzőivel, amelyeket Ön ésszerűen elvárhat, beleértve az általunk vagy bármely más, ugyanabban a szerződéses láncban lévő személy által tett nyilvános nyilatkozatokat, különösen a reklámot vagy a címkézést;

f) a terméket olyan tartozékokkal szállítják, beleértve a csomagolást, az összeszerelési utasításokat és egyéb használati utasításokat, amelyeket Ön ésszerűen elvárhat; és

g) minőségében vagy kivitelezésében megfelel az Önnek a szerződés megkötése előtt átadott mintának vagy mintadarabnak.

  1. A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogokra és kötelezettségekre a vonatkozó, általánosan kötelező jogi rendelkezések (különösen a Polgári Törvénykönyv 2099-2117. és 2161-2174b. szakaszának rendelkezései, valamint a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 634/1992. sz. törvény) az irányadóak.

  2. Abban az esetben, ha az Áru hibás, azaz különösen, ha a 7.1. cikk szerinti feltételek valamelyike nem teljesül, Ön a hibáról értesíthet bennünket, és a hibás teljesítésből eredő jogait (azaz az Árut reklamálhatja) az azonosító adatainkban megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján gyakorolhatja. A reklamáció leggyorsabb megoldása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@dovido.hu e-mail címen vagy telefonon a +36 176 54 681-es telefonszámon. A reklamáció benyújtásához használhatja az általunk rendelkezésre bocsátott, az Általános Szerződési Feltételek 1. számú mellékleteként csatolt mintanyomtatványt is. A hibás teljesítéshez való jog gyakorlása során Önnek kell megválasztania, hogy a hibát hogyan kívánja orvosolni, és ezt a választását utólag nem változtathatja meg a beleegyezésünk nélkül. A követelést az Ön által gyakorolt hibás teljesítési jognak megfelelően rendezzük.

  3. Ha az Áruk hibásak, Önt a következő jogok illetik meg:

a) a hiba kijavítása új, hibátlan Áruk szállítása vagy az Áruk hiányzó részének szállítása révén; vagy

b) a hiba kijavítása az Áruk javításával, kivéve, ha a hiba kijavításának választott módja lehetetlen vagy aránytalanul költséges a másik módszerhez képest, amit különösen a hiba jelentősége, az Áruk hiba nélküli értéke és az alapján kell megítélni, hogy a hiba a másik módszerrel az Ön számára jelentős kényelmetlenségek nélkül kijavítható-e.

  1. A hiba kijavítását megtagadhatjuk, ha az lehetetlen vagy ésszerűtlenül költséges, különös tekintettel a hiba jelentőségére és arra az értékre, amellyel az Áruk a hiba nélkül rendelkeznének.

  2. Ön jogosult továbbá:

a) ésszerű árengedményt az árból; vagy

b) a szerződéstől való elállásra,

ha:

a) megtagadjuk a hiba kijavítását, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően orvosoljuk azt;

b) a hiba megismétlődik,

c) a hiba a Szerződés lényeges megszegését jelenti; vagy

d) nyilatkozatunkból vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a hiba nem orvosolható ésszerű időn belül vagy az Ön számára jelentős nehézségek nélkül.

  1. Nincs joga elállni a szerződéstől, ha az áru hibája jelentéktelen.

  2. Ha az Áruk hibáját Ön maga okozta, a hibás teljesítésből eredő jogai nem állnak fenn.

  3. Az Áruk hibája nem minősül az Áruk szokásos használatából eredő elhasználódásnak, illetve használt Áruk esetében a korábbi használat mértékének megfelelő elhasználódásnak.

  4. Ha Ön reklamációt nyújt be, írásos visszaigazolást állítunk ki Önnek, amelyben szerepel:

a) az igény bejelentésének időpontját;

b) miről szól a követelés;

c) milyen rendezési módot kér;

d) az Ön elérhetőségét, hogy tájékoztatást adhassunk Önnek a kárigény kezelésével kapcsolatban.

  1. Hacsak nem állapodunk meg hosszabb időtartamban, a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül orvosoljuk a hibákat, és a megadott elérhetőségeken tájékoztatást nyújtunk Önnek a panasz kezeléséről. Ha ez az időszak hiába telik le, Ön elállhat a Szerződéstől, vagy ésszerű árengedményt kérhet.

  2. A panasz rendezéséről e-mailben tájékoztatjuk Önt, és visszaigazolást állítunk ki a panasz rendezésének időpontjáról és módjáról. Ha a panasz jogos, Ön jogosult az ésszerűen felmerült költségek visszatérítésére. Ön köteles e költségekről bizonyítékot szolgáltatni, pl. nyugtát vagy szállítólevelet. Abban az esetben, ha a hibát új Áruk szállításával orvosolták, az Ön felelőssége, hogy az eredeti Árut visszaküldje nekünk, de a visszaküldés költségeit mi viseljük.

  3. Abban az esetben, ha Ön vállalkozás, az Ön kötelessége a hibát indokolatlan késedelem nélkül bejelenteni és reklamálni, miután Ön azt felfedezte, de legkésőbb az Áruk átvételét követő három napon belül.

  4. Ha Ön fogyasztó, akkor a hibás teljesítésből eredő jogait a fogyasztási cikkekben előforduló hiba esetén az áru átvételétől számított 24 hónapon belül gyakorolhatja.

 

8. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

  1. A szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között létrejött szerződéses kapcsolat megszűnése annak kezdetétől fogva a jelen cikkben vagy az Általános Szerződési Feltételek más olyan rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.

  2. Abban az esetben, ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az árut nem üzleti tevékenysége keretében vásárolja meg, a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül, vagy ha áruvásárlásról van szó, akkor az áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Amennyiben olyan szerződést kötöttünk, amelynek tárgya több darab áru vagy több árurész szállítása, ez a határidő csak az utolsó darab vagy árurész leszállításának napján kezdődik, amennyiben pedig olyan szerződést kötöttünk, amelynek alapján rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek az árut, ez a határidő az első szállítmány leszállításának napján kezdődik.

  3. Ön a Szerződéstől bármely bizonyítható módon elállhat (különösen az azonosító adatainkban megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján). Ön használhatja az elálláshoz az általunk rendelkezésre bocsátott mintanyomtatványt is, amelyet az Általános Szerződési Feltételek 2. mellékleteként csatoltunk.

  4. A Vevő tudomásul veszi, hogy a Polgári Törvénykönyv 1837. §-ának rendelkezései értelmében nem lehetséges elállni többek között a Vevő kívánságai szerint módosított vagy a Vevő személyére vonatkozó, romlandó áruk, valamint áruk szállítására vonatkozó szerződéstől, olyan áru szállítására irányuló szerződéstől, amelyet a szállítást követően visszafordíthatatlanul összekevertek más áruval, olyan lezárt csomagolású áru szállítására irányuló szerződéstől, amelyet a fogyasztó kivett a csomagolásból, és amelyet higiéniai okokból nem lehet visszaszolgáltatni, valamint hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program szállítására irányuló szerződéstől, ha az eredeti csomagolás megsérült. A kínálatunkban szereplő valamennyi termék - az óraképek és az egyedi fénykép alapján készült képek kivételével - a vásárló kérésére készült és módosított, így a 14 napon belüli visszaküldési jog nem érvényes és nem adható vissza.

  5. Az Általános Szerződési Feltételek 8.2. cikke szerinti elállási határidő betartottnak minősül, ha Ön ezen időszak alatt elküldi nekünk az elállási nyilatkozatát.

  6. A Szerződésnek a Feltételek 8.2. pontja szerinti elállása esetén Ön köteles az árukat az elállást követő 14 napon belül elküldeni nekünk, és viseli az áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit. Ön viszont jogosult a Szállítási Díj visszatérítésére, de csak az általunk az Áruk szállítására felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben. A Szerződés általunk történő megszegése miatti elállás esetén szintén mi fizetjük az Áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit, de szintén csak az Áruk kiszállítására általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő Szállítási Díj összegének erejéig.

  7. A Szerződéstől való elállás esetén az Árat az elállás tényleges időpontjától számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek arra a számlára, amelyről azt jóváírták, vagy arra a számlára, amelyet az elállással kiválasztottunk. Az összeget azonban csak akkor térítjük vissza, ha az Árut megkaptuk, vagy ha Ön igazolja, hogy az árut visszaküldte nekünk. Kérjük, hogy az Árukat tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt küldje vissza hozzánk.

  8. A Szerződésnek a Feltételek 8.2. pontja szerinti elállása esetén azonban Ön felelős velünk szemben az Áruk értékcsökkenéséért, amely az Áruknak az Áruknak az Áruk természetének, jellemzőinek és funkcióinak megismeréséhez szükségesől eltérő módon történő kezeléséből ered, azaz olyan módon, mint ahogyan Ön az Árukkal egy hagyományos üzletben megismerkedne. Abban az esetben, ha még nem fizettük vissza Önnek az Árat, jogosultak vagyunk a költségigényt beszámítani az Ön Ár-visszatérítési igényébe.

  9. Jogunk van bármikor elállni a Szerződéstől, mielőtt az Árut leszállítanánk Önnek, ha objektív okok miatt az Árut nem lehet leszállítani (különösen harmadik fél részéről felmerülő okok vagy az Áru természetén alapuló okok), még a Feltételek 6.1. pontjában meghatározott határidő lejárta előtt is. Akkor is elállhatunk a szerződéstől, ha nyilvánvaló, hogy Ön szándékosan helytelen adatokat adott meg a megrendelésben. Abban az esetben, ha Ön az árukat vállalkozása keretében, azaz vállalkozóként vásárolja meg, jogosultak vagyunk bármikor, akár indoklás nélkül is elállni a szerződéstől.

 

9. VITARENDEZÉS A FOGYASZTÓKKAL

  1. A Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdésének e) pontja szerinti vásárlókkal szemben nem vagyunk kötve semmilyen magatartási kódexhez.

  2. A fogyasztói panaszokat a info@dovido.hu elektronikus címen keresztül kezeljük. A panasz kezeléséről a vevő elektronikus címére küldünk tájékoztatást.

  3. A Magyar Fogyasztóvédelmi Hatóság, székhelye: József krt. 6, 1088 Budapest, Magyarország, internetes címe: https://fogyasztovedelem.kormany.hu,
    illetékes a Szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére. Az eladó és a fogyasztónak minősülő vevő között elektronikus úton kötött adásvételi szerződésből eredő vitás kérdések rendezésére a http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható.

  4. A Magyarországi Európai Fogyasztói Központ, melynek székhelye a Krisztina krt. 39/B, 1013, Budapest, Magyarország, internetcím: https://www.magyarefk.hu/hu/ a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) szerinti kapcsolattartó pont.

 

10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  1. Amennyiben az Önnel fennálló jogviszonyunknak nemzetközi eleme van (pl. árukat küldünk a Cseh Köztársaságon kívülre), a jogviszonyra minden esetben a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ha azonban Ön fogyasztó, a törvény szerinti jogait ez a megállapodás nem érinti.

  2. Az Önnel folytatott írásbeli levelezés elektronikus levélben történik. E-mail címünk az azonosító adataink mellett található. A levelezést a Szerződésben, az Ön felhasználói fiókjában megadott vagy az Ön által velünk felvett e-mail címre fogjuk kézbesíteni.

  3. A Megállapodás kizárólag a közöttünk létrejött írásbeli megállapodással módosítható. Mi azonban módosíthatjuk a jelen Feltételeket, de az ilyen módosítás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak a módosítás hatálybalépése után megkötött Szerződéseket.

  4. Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói mulasztás stb.) esetén a vis maior esemény következtében vagy azzal összefüggésben okozott károkért nem vállalunk felelősséget, és ha a vis maior körülmény 10 napnál tovább tart, akkor nekünk és Önnek is jogában áll elállni a Szerződéstől.

  5. Az Általános Szerződési Feltételekhez csatoltuk a kárigénylőlap és az elállási nyilatkozat mintáját.

  6. A Szerződés, beleértve a Feltételeket is, elektronikusan archiválva van nálunk, de Ön számára nem hozzáférhető. Ön azonban mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a Megrendelésről szóló összefoglalót tartalmazó Megrendelési visszaigazolást e-mailben, így Ön mindig hozzáférhet a Szerződéshez a mi közreműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és a Feltételeket.

  7.  A jelen Feltételek 2024.10.24-én lépnek hatályba.

 

1. számú melléklet - Reklamációs űrlap

 2. számú melléklet - Elállási nyilatkozat az adásvételi szerződéstől


Ingyenes szállítás

felett 40 000 Ft

Raktáron lévő termékek azonnal szállítjuk
Leggazdagabb kínálat tapéták és képek
Az EU-ban készült prémium nyomtatási minőség