www.dovido.hu
Hogyan segíthetek? (Hétfő-Péntek: 8-16:00)
+36 16 777 620 / info@dovido.hu

Vásárlási feltételek

A szerződést megkötő felek a Szolgáltató és a Felhasználó.

 

A Felhasználó köteles:

  • -Átvenni a megrendelt terméket
  • Kifizetni a megrendelt terméket
  • Leellenőrizni a terméket az átvételkor

 

Szolgáltató köteles:

a terméket az elvárt minőségben, mennyiségben és árban szállítani

a termékkel, vagy utólagosan elküldeni a szükséges dokumentumokat (számla, reklamációs levés) magyar nyelven

 

ADATVÉDELEM

 

Az eladó a hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli és tárolja a vásárlók személyes adatait. Az eladó kizárólag a szerződés teljesítése (visszaigazolás, szállítás, számlázás) érdekében szükséges adatokat kér a vásárlóktól. Eladó tájékoztatja vásárlókat, hogy a vásárlók személyi adatait adatbázisában elkülönítve tárolja, az üzemeltetéshez, adatkezeléshez külső személyt (pl.: adatfeldolgozó) nem vesz igénybe. Adatkezelési folyamatok az adatvédelmi biztoshoz bejelentésre került.

 

Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlók adatait csak a megrendelés teljesítése és a számla kiállítása érdekében használja fel. Regisztrált ügyfeleink megrendelés során feliratkozhatnak hírlevelünkre, amelyről bármikor le is iratkozhatnak.

 

Az eladó kijelenti, hogy a vásárló adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében igénybe vett alvállalkozónak adja ki (pl. futárszolgálat) az alvállalkozó feladatának teljesítéséhez szükséges terjedelemben. A vásárlónak joga van ahhoz, hogy a tárolt adataihoz hozzáférjen, azt ellenőrizze, módosítsa vagy törölje az Ügyfélközpontban. A vásárló jogosult ügyfélközpontjában, e-mailben vagy telefonon tájékoztatást kérni a tárolt adatairól.

 

Alapvető rendelkezések:

 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot. A módosításokat a szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 nappal az oldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

Felhasználó, amennyiben belép a szolgáltató által üzemeltetett online webshop oldalára, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

 

Szolgáltató fenntart magának minden jogot az online webshop, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

 

Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

 

Amennyiben a szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

Reklamációs szabályzat

 

A jótállásra való jog

 

Jótállás fennállhat szerződés alapján, de egyes termékek, árucikkek esetén jogszabályon alapul a kötelező jótállás (amit sokan garanciának hívnak). Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezik. A hatályos jogszabályok szerint a jótállás kötelezettsége, valamint az alkatrészellátási felelősség a termék forgalmazóját terheli. Az igény érvényesítéshez a jótállási jegy, de ennek hiányában a vásárláskor kapott bizonylat is elég a jótállási eljárás megindításához. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a vásárló részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

 

Amennyiben valamilyen meghibásodás észlelhető a megvásárolt terméket, a vásárlónak jogában áll megreklamálni azt. A helyes elbíráláshoz szükséges, hogy az áru tiszta és teljes legyen,  összhangban a higiéniai előírásokról. A vásárló köteles az általános feltételek mellett betartani a termék jótállási papírján vagy a leírásban szereplő feltételeket, a terméket az élettartamával összhangban használni.

 

A reklamáció végrehajtásának módja és helye

 

A reklamáció történhet írásos formában, e-mailben, postai úton vagy telefonon keresztül: +36 228 226 110 info@dovido.hu

 

A reklamált árut postai úton vagy futárszolgálattal vissza lehet szállítani, mint bebiztositott küldeményt a reklamáló költségére. Ha a vevő gyártási hibát állapít meg, akkor legelőször a számla másolatával együtt a saját költségére ajánlott küldeményként el kell küldenie az árut az eladó címére, megadva a reklamáció okát. A visszaküldésnél az árut úgy kell becsomagolni, hogy a csomagolás megakadályozza az áru sérülését. Ha az áru a szállítás során megsérül, az a reklamáció elutasítását vonja maga után. A reklamálások nál az utánvéttel küldött küldeményt nem tudjuk átvenni.

 

A reklamáció részét kell hogy képezze a kár írásbeli leírása, amely a reklamáció tárgya, az eladásról szóló bizonylat a számla, amely egyben jótállási jegyként is szolgál, vagy maga a jótállási jegy is akár. A reklamációhoz az előbb felsoroltakból elég csak egy is. 

 

Hogyan járjon el a termék cseréje esetén

 


Ingyenes szállítás Ingyenes szállítás felett 34 900 Ft
Raktáron lévő termékek Raktáron lévő termékek azonnal szállítjuk
Leggazdagabb kínálat Leggazdagabb kínálat tapéták és képek
Hűség program Hűség program regisztrált vásárloknak